«Οι ιδέες προκαλούν φόβο σ'αυτήν την κοινωνία,αλλά ακόμα περισσότερο φόβο μπορεί να προκαλέσει η πίστη:η πίστη σε μια πατρίδα,η πίστη σε μια ιδέα,η πίστη σε μια αγάπη,είναι πράγματα πολύ μεγάλα για όποιον δεν έχει πια καρδιά....»


''Δεν θέλω να πεθάνει το Έθνος μου,το Έθνος αυτό, που τόσα έκαμε στην ζωή του, το έξυπνο,το τόσο ανθρώπινο. Για να το φυλάξω από τον θάνατο πρέπει τώρα να το κάμω πεισματάρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας είναι και υπερβολικό το αίσθημα που θέλω να δώσω στους Ελληνες. Μόνον έτσι θα ζήσει το ΈΘΝΟΣ.''

''Σε οποίους με κατηγορούν η με περιγελούν, γιατί τους κεντρώ το Εθνικό τους αίσθημα και τους μιλώ αποκλειστικά,θα λέγω:Λοιπόν θέλετε να πεθάνει το Έθνος σας;Αν το θέλετε,πέστε το καθαρά,μην κρυβόσαστε''
ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2011

Ταξιδεύοντας ενάντια στους καιρούς


Διαβάζοντας την Ιστορία της πολιτικής σκηνής στην σύγχρονη Ελλάδα της μεταπολίτευσης, δεν μπορεί κανείς παρά να αισθανθεί την δυσωδία που αυτή αποπνέει. Η δυσωδία αυτή οδήγησε και στο γκρέμισμα των όποιων πιθανών γεφυρών προσπαθήσαν πολιτικάντηδες να ρίξουν προς εμάς. Αυτή η στάση μας χρόνια μετά, στην εποχή του θανάτου του πολιτικανισμού μας δικαιώνει με πολυεπίπεδο τρόπο, αλλά και να μην το έκανε δεν θα είχε σημασία, αφού για εμάς είναι θεμελιώδους σημασίας η έννοια της Τιμής.

Η πολιτική των κατεστημένων κομμάτων είθισται να καθορίζεται από τις εκάστοτε τάσεις και τα ρεύματα. Η Χρυσή Αυγή όπως όλοι γνωρίζουν έμαθε να παλεύει με τα ρεύματα και πολύ σωστά ο Αρχηγός μας σε άρθρο του στην εφημερίδα μας παραθέτει την φράση του Νίτσε «Μαθαίνοντας να ταξιδεύουμε ενάντια σε όλους τους καιρούς». Γιατί εμείς με την πολιτική μας συνέπεια και τις αταλάντευτες ιδέες μας πραγματικά ταξιδεύουμε ενάντια σε όλους τους καιρούς και τα μεταβαλλόμενα ρεύματα και τις τάσεις του πολιτικού κόσμου.

Η πυξίδα της Χρυσής Αυγής από ιδρύσεώς της μέχρι και σήμερα είναι η Ιδεολογία της. Αυτή είναι η πηγή που ξαποσταίνουμε στην ανάπαυλα της μάχης, αυτή είναι που μας δίνει την νεανική ορμή να συνεχίσουμε όταν όλα μοιάζουν χαμένα. Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΟΡΘΙΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΕΡΕΙΠΙΩΝ.

Οι πολιτικές τακτικές προσαρμόζονται στις ανάγκες των καιρών. Μπορούμε να πούμε το ίδιο για τις ιδεολογίες; Η απάντηση είναι ΝΑΙ, αν κρίνουμε από τους μαρξιστές που επικαλούνται την δημοκρατία, τους πράσινους κλέφτες που δηλώνουν σοσιαλιστές, τους γαλάζιους νέο-φιλελεύθερους που μιλούν για λαϊκή δεξιά και τους πατριδέμπορους τηλε-μαϊντανούς της ρήξης και της ανατροπής. Στην πραγματικότητα όλοι αυτοί δεν πίστευαν ποτέ και σε τίποτα, εκτός των οικονομικών τους συμφερόντων και συναγωνίζονται μόνο στο ποιος θα υπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα του κοινού τους αφεντικού: της πλουτοκρατίας.

Απέναντι στο ενιαίο αυτό μέτωπο που δεν έχει τίποτα να προσφέρει στο Έθνος, στεκόμαστε εμείς οι Εθνικιστές. Οι εξόριστοι του περιθωρίου, οι αμετανόητοι «φασίστες», οι νοσταλγοί του ναζισμού, το απόλυτο κακό… Όλα τα αναθέματα του κόσμου για ένα Κίνημα που με σκληρούς αγώνες και με λίγα μέσα αποκτά ανησυχητική πολιτική υπόσταση. Και εδώ συναντάμε ένα ιστορικό σταυροδρόμι για το μέλλον της Χρυσής Αυγής που εμείς συνδέουμε άμεσα με το μέλλον της Πατρίδας μας. Το Κίνημα βρίσκεται προ μιας σπουδαίας ευκαιρίας να γιγαντώσει και να εδραιωθεί στις λαϊκές μάζες. Η πολιτικάντικη λογική θα ήθελε να στρογγυλέψουμε τις ιδέες μας, να κάνουμε εκπτώσεις στις αρχές μας. Η ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΟΜΩΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Αντιθέτως οι ιδέες μας πρέπει τώρα να περάσουν στο προσκήνιο και να τις μεταλαμπαδεύουμε σε έναν λαό που σταδιακά χάνει την πίστη του. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας. Δηλώνουμε πως δεν κάνουμε καμία ιδεολογική υποχώρηση. Θέλουμε παράλληλα όμως να ισχυροποιήσουμε την πολιτική μας θέση. Είναι εφικτός ένας τέτοιος συνδυασμός; Θα πρέπει να είναι. Θα πρέπει οι καθαρές ιδέες τις οποίες εκπροσωπούμε να μην παρουσιάζονται με μυστηριώδη αύρα ψευτοελιτισμού που άλλωστε θα ήταν και η εύκολη λύση στην οποία καταφεύγουν δειλά και συνωμοτικά, υπερεπαναστάτες επικριτές του Αγώνα μας. Δεν επιτρέπεται επίσης σε πρωτοπόρους αγωνιστές να μιμούνται τακτικές άλλων εποχών ή άλλων πολιτικών χώρων για να επιβεβαιώνουμε την επαναστατικότητά μας. Ο Εθνικισμός μας είναι η Επανάσταση απέναντι στον υπνωτικό αστικό εφησυχασμό και τις κομματικές συμμορίες που στηρίζονται σε αυτόν. Η Επανάσταση μας θα πρέπει πρωτίστως να είναι ο μετασχηματισμός της σκέψης της λαϊκής κοινότητας ώστε αυτή να μετουσιωθεί σε καθολική ενέργεια και δράση που θα δώσει μορφή στο Εθνικό-Λαϊκό κράτος. Αυτή η επανάσταση δεν θα επιτευχθεί ποτέ μέσω ασκητικής αδράνειας, ούτε με ξύλινη γλώσσα ψευτοδιανόησης.

Οι λαϊκές μάζες θα πρέπει να γίνουν κοινωνοί του Εθνικισμού μας, να τον κατανοήσουν και να τον αγκαλιάσουν και για να συμβεί αυτό θα πρέπει να είμαστε κατανοητοί. Σύμμαχός μας σε αυτή την προσπάθεια είναι η ίδια η τραγική κατάσταση αυτοαποδόμησης που δημιούργησε η δικτατορία των διεφθαρμένων. Για την υποδούλωση της πατρίδας μας, δεν ευθύνονται οι Εθνικιστές αλλά οι ξενόδουλοι και ανθέλληνες πολιτικάντηδες. Το ίδιο και για την ανεργία, την εγκληματικότητα, την λαθρομετανάστευση, το ξεπούλημα των εθνικών μας θεμάτων κοκ.

Λέμε πως «Η Φυλή είναι η υπέρτατη Αξία του Κινήματός μας». Αυτό θα πρέπει να γίνει κατανοητό στον λαό μας. Ανήκουμε σε μια ευρύτερη φυλετική οικογένεια την οποία αγαπάμε όπως τα αδέρφια μας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μισούμε τους υπολοίπους. Η υπόλοιπη Ευρώπη βάλλεται από την λαθρομετανάστευση όσο κι εμείς. Ποιος ωφελείται από την διάλυση των Λευκών Ευρωπαϊκών Εθνών; Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ. Τα συμφέροντα των διεθνών τοκογλύφων εξυπηρετούνται με την εισβολή εκατομμυρίων λαθρομεταναστών από τα βάθη της ασίας και της αφρικής. Εκείνοι κερδίζουν σε βάρος της φυλής μας που συρρικνώνεται και οδηγείται μαθηματικά στον αφανισμό αν δεν εμφανιστούν στο προσκήνιο οι δυνάμεις της Εθνικής Αντίστασης. Ο φιλελευθερισμός και ο κομμουνισμός προσπαθούν να καταστρέψουν τις φυλές των ανθρώπων και να κατασκευάσουν ένα διεθνές υβρίδιο και στην Ελλάδα υπάρχει ένας ιδιόρρυθμος συνδυασμός φιλελεύθερων κυβερνήσεων με κομμουνιστικές καταβολές.

Το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης ήδη απασχολεί ολόκληρο τον Ελληνικό λαό, ανθρώπους όλων των ηλικιών, χωρίς ιδεολογικές ανησυχίες, που βλέπουν ξεκάθαρα πια, πως το φαινόμενο αυτό ελέγχεται και προωθείται από τα αφεντικά της παγκοσμιοποίησης και τους εγχώριους λακέδες της. Είναι ζήτημα εθνικής επιβίωσης που θα πρέπει να βρίσκεται μονίμως στην πρώτη γραμμή του αγώνα μας γιατί σε ελάχιστα χρόνια θα αποτελούμε την μειοψηφία μέσα στην πατρίδα μας. Αυτή και μόνο η διαπίστωση αρκεί να τίθεται απλοϊκά στις μάζες για να καταρρίπτει όλα τα φαιδρά «ανθρωπιστικά» επιχειρήματα υπέρ των εισβολέων που εκφράζουν όλα τα πολιτικά κόμματα του Καθεστώτος.

Ο πόλεμος ενάντια στον καπιταλισμό πρέπει να είναι διαρκής και αμείλικτος. Είναι αγώνας ΕΘΝΙΚΟΣ γιατί οι δυνάμεις του καπιταλισμού οδήγησαν στην σκλαβιά του ΔΝΤ την χώρα μας χωρίς βέβαια να παραλείπουμε τις μεγάλες ευθύνες του λαού μας. Ναι, ο καπιταλισμός είναι η δυστυχία μας αφού πλήττει καίρια την εθνική μας ανεξαρτησία. Όσο για την ανθελληνική αριστερά που διεκδικεί δάφνες και πολιτικά οφέλη για τον υποκριτικό «αντικαπιταλισμό» που δήθεν εκπροσωπεί, θα τελειώσει μια ώρα νωρίτερα – όπως σε όλο τον κόσμο – όταν ο λαός ξεχωρίσει τον διεθνιστικό της χαρακτήρα από το προσωπείο του προστάτη της εργατικής τάξης. Ο Λαϊκός Εθνικισμός δεν επιδιώκει την «πάλη των τάξεων», αλλά την αρμονική συνεργασία των τάξεων για το καλό του Έθνους και του Λαού. Στην αξιοκρατική κοινωνία του Λαϊκού Εθνικού Κράτους όλες οι κοινωνικές ομάδες οφείλουν να συνεργάζονται αρμονικά για το καλό ολόκληρης της Λαϊκής Κοινότητας.

Ο ληστρικός μηχανισμός του καπιταλισμού λειτουργεί στα πλαίσια της περίφημης παγκοσμιοποίησης. Ο πλέον επικίνδυνος εχθρός για τη βιωσιμότητα όχι μόνο του Έθνους και της Φυλής μας. Είμαστε ενάντιοι σε κάθε είδους διεθνισμό που ισοπεδώνει την ποικιλομορφία και την διαφορετικότητα των εθνών. Η απειλή της παγκόσμιας διακυβέρνησης που ανοικτά έχει εκφράσει μέχρι και ο πρωθυπουργός επιβεβαιώνοντας τα πιο σκληρά συνωμοσιολογικά σενάρια, βρίσκεται ένα βήμα πριν την επιβολή της. Όπλο μας κατά του διεθνισμού και της πολτοποίησης της διαφορετικότητας είναι η ίδια μας η Παράδοση. Η ιδεολογική περιφρούρηση των παραδόσεων που ο λαός μας αγαπά και που πολεμά με τόσο εμπάθεια η διεθνιστική αριστερά αλλά και ο καπιταλισμός, πρέπει να είναι στις προτεραιότητες των Εθνικιστών. Στην εφιαλτική προοπτική της παγκοσμιοποίησης και της μετατροπής των λαών σε μια άμορφη μάζα καταναλωτών, οφείλουμε να αναζητήσουμε συμμάχους ακόμα κι απ’ την «αντίπερα όχθη».

Στον Ιδεολογικό πόλεμο δεν μπορεί παρά να είμαστε θριαμβευτές, γιατί και όταν ακόμα θα έχουν καταπατηθεί όλα τα κοινωνικά δικαιώματα από τα ανδρείκελα του διεθνούς Σιωνισμού, όσο ο λαός θα οδηγείται στην οικονομική εξόντωση και εξαθλίωση, τίποτε από όλα αυτά δεν θα είναι όμοιο της θύελλας που θα έρθει από το να παίξουν κάποιοι – και τελικά να χάσουν – την Εθνική του Ελευθερία. Οι Έλληνες είναι ένας περήφανος και απρόβλεπτος λαός. Εκείνο που λείπει στη δεδομένη στιγμή είναι μια βαθιά Πίστη που θα οδηγούσε στην ανασυγκρότηση της Πατρίδας. Αυτή την Πίστη πρέπει να την προσφέρουν οι Εθνικιστές και ο λαός θα μας εμπιστευτεί την αναγέννηση της Ελλάδας.

Θέλουμε η Ελλάδα να ανήκει στους Έλληνες. Στοχεύουμε στη δημιουργία ενός Εθνικού κράτους που να υπηρετεί τα συμφέροντα του Λαού και της Πατρίδας μας. Πιστεύουμε στην Αριστοκρατία του Αίματος και την Αρετή. Δεν απολογούμαστε για τις Ιδέες μας στους προδότες της Πατρίδας μας, τους υπηρέτες των τοκογλύφων, τα δεκανίκια τους και στην δημοκρατία τους που συντηρεί με ψευδαισθήσεις – που όμως τελειώνουν – την δικτατορία τους.

Πιστεύουμε στην έννοια του κράτους, μόνον όταν αυτό εξυπηρετεί το Έθνος. Σεβόμαστε το κράτος όταν αυτό έχει Εθνική ουσία, όταν αυτό υπακούει στην φυσική Αρχή του Έθνους-Φυλή και όταν πραγματώνει την κοινωνική δικαιοσύνη. Σε κάθε άλλη περίπτωση δηλώνουμε αντικαθεστωτικοί και σκοπεύουμε να πολεμήσουμε ενάντια στις δομές του.

Λένε στον λαό, πως είμαστε ναζιστές, άρα δεν είμαστε Έλληνες! Εμείς που θα δίναμε τις ζωές μας για την Ελλάδα. Η ιδεολογία του Κινήματός μας είναι ο Λαϊκός Εθνικισμός. Ορίσαμε και επιβεβαιώνουμε ότι εννοούμε το Έθνος ως φυλετική και ιστορική πραγματικότητα, ο δε χαρακτηρισμός Λαϊκός καταδεικνύει τον κοινωνικό χαρακτήρα του Κινήματός μας. Εμείς δηλώνουμε εξαιρετικά περήφανοι που είμαστε Έλληνες και είναι Τιμή μας που είμαστε Εθνικιστές. Όλοι αυτοί που μας κατηγορούν, είναι οι υπεύθυνοι για το σημερινό κατάντημα. Δεν τους χρωστάμε τίποτα περισσότερο από ένα ξεκαθάρισμα γιατί μόνο αν ξεβρωμίσουμε τον τόπο, υπάρχει ελπίδα για τον λαό μας.

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι: Η λάσπη του διεφθαρμένου συστήματος που δυναστεύει την Ελλάδα μας, όχι μόνο δεν θα μειωθεί αλλά θα αυξάνεται όσο θα μεγαλώνει και η επιρροή της Χρυσής Αυγής στον λαό. Μην έχουμε ψευδαισθήσεις πως τα εκλογικά ποσοστά θα βουλώσουν τους βόθρους της συμμορίας με τις πολλές μάσκες. Θα μας πολεμήσουν με ότι μέσα διαθέτουν και δεν είναι λίγα. Δεν πρέπει να διστάσουμε ούτε για μια στιγμή. Αν αφήσουμε έστω και ένα ελάχιστο περιθώριο ηθικής συναλλαγής, έχουμε τελειώσει. Εκείνο που θα μας διαφοροποιήσει από το «κόμμα των πολιτικών κομμάτων» θα είναι η αλύγιστη στάση μας. Και ο λαός περιμένει να εμφανιστεί μια αυθεντική επαναστατική προοπτική γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει άλλη λύση.

Οι εχθροί μας προλόγισαν ήδη την καταστροφή της πατρίδας μας μέσω της οικονομικής εξαθλίωσης που έχει ήδη επιτύχει ένα μούδιασμα και μια απελπισία στους συμπατριώτες μας. Η αλλοίωση του Έθνους μας με την λαθρομετανάστευση έχει ξεκινήσει προ 20 ετών. Το τελειωτικό χτύπημα που αναμένεται δεν είναι άλλο από τις παραχωρήσεις στα Εθνικά μας θέματα που θα φέρουν στο προσκήνιο μια μεγαλύτερη κρίση! Όλα είναι σκηνοθετημένα με ακρίβεια και εμείς πρέπει να σημάνουμε συναγερμό και Εθνική επιστράτευση για την μεγαλύτερη των μαχών. Στον αγώνα μας για την ελευθερία της πατρίδας, Σημαία και πυξίδα μας θα είναι και πάλι η Ιδεολογία μας και για να είμαστε συνεπείς απέναντί της αλλά και απέναντι στην πατρίδα και τον λαό μας που δοκιμάζονται σκληρά, θα πρέπει να παλέψουμε «ενάντια σε όλους τους καιρούς».

Πηγή: Χρυσή Αυγή

»»»Διαβάστε Περισσότερα»

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

Γιατί ο εθνικιστής είναι επικίνδυνος


Ο εθνικιστής κοιμάται και ξυπνά με την έγνοια της πατρίδας του, του γένους του και της φυλής του και τα βήματα που ακολουθεί στα σκοτάδια που τον κυκλώνουν καθοδηγούνται από αυτή και μόνο την έγνοια. Για να βρει φως, αναζητά την αλήθεια όχι μόνο μέσα από την ιστορία αλλά και από τον μύθο και την προφορική παράδοση του γένους του και της φυλής του. Μελετά το παρελθόν και θέτει ερωτήσεις στον εαυτό του, προσπαθώντας να τις απαντήσει κάθε στιγμή.
Όταν εργάζεται, όταν αθλείται, όταν παίζει με τα παιδιά του, όταν αφήνει την κούπα με τον καφέ στο τραπέζι. Από αυτή την εσωτερική αναζήτηση ο δρόμος μπροστά του φωτίζεται βήμα προς βήμα. Πατάει γερά στους λαξεμένους βράχους και στα μάρμαρα και παίρνει φόρα για τη δημιουργία ενός νέου μέλλοντος μέσα από την αναδιαμόρφωση και την παρέμβασή του στο παρόν με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο του επιτρέπουν οι δυνατότητές του και τα ταλέντα του.
Θέτει ερωτήσεις συνεχώς στον εαυτό του. Ποιος είναι ο συμβολισμός της Μέδουσας; της Λερναίας Ύδρας; του Ικάρου; Γιατί οι μεγαλύτεροι μυθικοί ήρωες έπρεπε να κατέβουν στο βασίλειο του Άδη για να επιτύχουν τον άθλο τους; Γιατί οι πρόγονοί μας έδιναν σε αστερισμούς ονόματα από τη μυθολογία; Μήπως επειδή στάθηκαν κι εκείνοι μόνοι, εναντίον όλων; Έπρεπε ίσως να αντιμετωπίσουν τους ίδιους φόβους και αμφιβολίες, τα ίδια κατώτερα συναισθήματα και ένστικτα, τις ίδιες πολλά υποσχόμενες Σειρήνες με τον σημερινό εθνικιστή; Αναζητώντας την αλήθεια και τον εαυτό του ίσως να μη τολμά να πιστέψει στις απαντήσεις. Ίσως και να μην τις βρίσκει αμέσως. Γεννούνται μέσα του διαρκώς νέα ερωτήματα και αισθάνεται ασήμαντος μπροστά στους ήρωες της μυθολογίας και της ιστορίας. Όμως όταν βγαίνει εκεί έξω, μέσα στους Λαβύρινθους των μοντέρνων τσιμεντουπόλεων και αντιμετωπίζει παντού τα ίδια τέρατα, τους ίδιους Κύκλωπες και Μινώταυρους, η αλήθεια τον χτυπά καταπρόσωπο και το φως που αναζητούσε τόσο καιρό τον τυφλώνει. Σε κάθε δρόμο που ακολουθεί, Γόρδιοι Δεσμοί οθρώνονται μπροστά του και περιμένουν να τους λύσει ή να τους κόψει. Πρέπει να εφεύρει νέους Δούρειους Ίππους για να επιτύχει τους στόχους του.
Η αλήθεια ξαφνιάζει τον εθνικιστή, αν και δεν θα έπρεπε, αφού οι πρόγονοί του φρόντισαν να αφήσουν ως κληρονομιά για τα παιδιά τους οδηγίες χρήσεως για την αντιμετώπιση της ζωής και των εχθρών, αλλά και την επίτευξη άθλων. Κι όταν τα εμπόδια ορθώνονται μπροστά του, δεν φαίνονται καθόλου ασήμαντα, όπως κι ο ίδιος δεν είναι καθόλου ασήμαντος, αλλά απόγονος των ίδιων ημίθεων και γιγάντων που περπάτησαν κάποτε στη γη.
Ο εθνικιστής αναζητεί την αλήθεια μέσα από τη σημειολογία της προφορικής παράδοσης και τα ακούσματα γενεών που έδωσαν τις δικές τους άνισες μάχες. Τι είναι αυτό που κάνει στο αίμα ο Πυρρίχιος και πάλλεται; Είναι τυχαίες οι κινήσεις του χορού; Γιατί οι ακρίτες όταν πολεμούσαν στις άκρες, έβαζαν γέροντες να παίζουν λύρες, γκάιντες και ταμπούρλα; Πόσο αρχαία είναι αυτή η συνήθεια; Μήπως μέσα από τη μουσική αυτή απελευθερωνόταν η μυστικιστική δύναμη του αίματος που καθιστούσε τους πολεμιστές άλλων καιρών ικανούς να αντιμετωπίσουν υπεράριθμους εχθρούς; Εκτός λοιπόν από τις οδηγίες χρήσης, οι πρόγονοί του, άφησαν επίσης ως παρακαταθήκη την μέθοδο ενεργοποίησης της δύναμης που κρύβει μέσα του και μπορεί να τον οδηγήσει στη νίκη.
Ακούγοντας προσεκτικά τους στίχους που διασώθηκαν με ευλάβεια προφορικά από τους “αγράμματους” “κατσικοκλέφτες” προγόνους του, ο εθνικιστής αντιλαμβάνεται ότι το γένος του ποτέ δεν σταμάτησε να παράγει πολιτισμό, ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Ότι δεν είναι τυχαίος ο στραγγαλισμός της αληθινά δικής του μουσικής, η απαξίωσή της και ο κατακλυσμός μέσα από όλα τα μέσα που απευθύνονται κυρίως στη νεολαία από α-ράπ-ικα ακούσματα που δεν αποτελούν κίνδυνο για κανένα εχθρό, αφού αποκοιμίζουν τη δύναμη του αίματός του, που διέπεται από συγκεκριμένους κώδικες ενεργοποίησης, διαφορετικούς για κάθε φυλή.
Ο εθνικιστής φωτίζοντας σιγά-σιγά τον δρόμο του, αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να περιμένει το μέλλον για να ζήσει σε ένα νέο φωτεινό κόσμο. Ασφυκτιά μέσα στο παρόν που περιορίζει το πνεύμα του και σκοτώνει το σώμα του και σκέφτεται στο σήμερα πως θα ανασυγκροτήσει το περιβάλλον του. Πετάει όλα τα περιττά μικρά ή μεγάλα αντικείμενα που δεν χρησιμοποιεί ποτέ μέσα από το σπίτι του, για να μην τον αποπροσανατολίζουν και τον εμποδίζουν να κινείται ελεύθερα και να μην αναλώνει τη σκέψη του σε άχρηστα αντικείμενα. Αφαιρώντας, απλοποιεί την καθημερινότητά του και προετοιμάζεται για κάθε ενδεχόμενο. Προσπαθεί να απεξαρτηθεί, όσο γίνεται, από τον ηλεκτρισμό και την μοντέρνα τεχνολογία ή να τα χρησιμοποιεί χωρίς να εθίζεται ή να θεωρεί δεδομένη την ύπαρξή τους.
Μαθαίνει να είναι αυτάρκης και προετοιμάζεται για κάθε πιθανή ανατροπή και κάθε περιπέτεια, ατσαλώνοντας μέρα με τη μέρα τον εαυτό του. Παλεύει να φτιάξει μόνος του ένα έπιπλο (όχι να το συναρμολογήσει) και καμαρώνει για αυτό, ακόμη κι αν το καινούριο του τραπέζι είναι λίγο κουτσό. Ανασύρει από την αποθήκη την παλιά ραπτομηχανή της μητέρας ή της γιαγιάς, την ξεσκονίζει και τη λαδώνει και χαίρεται σαν μικρό παιδί με το πρώτο ίσιο γαζί. Ξεριζώνει τον άχρηστο φίκο από την αυλή και φυτεύει μια ελιά ή μια πορτοκαλιά και στο μπαλκόνι του φυτρώνει μαϊντανός και άνιθος ή ότι άλλο θέλει να δει να μεγαλώνει και να του προσφέρει καρπούς. Ψάχνει να βρει μη γενετικά τροποποιημένους σπόρους και τους πολλαπλασιάζει για τις επόμενες γενεές, γιατί αυτή είναι η πραγματική οικολογία και όχι μόνο η ανακύκλωση της κάθε διαπλεκόμενης “πράσινης ανάπτυξης”. Γυρίζει την πλάτη σε κάθε “κάρτα του πολίτη” και “φοροκάρτα” που επιτρέπουν σε όλες τις μυστικές υπηρεσίες του πλανήτη να γνωρίζουν αν και πότε αγόρασε το “Αγών μου”.
Απορρίπτει όλες τις αμφιβόλου εκπαιδευτικού περιεχομένου δραστηριότητες που επιβάλλει η μοντέρνα εβραϊκή παιδαγωγική για το παιδί του, σταματά να του αγοράζει ανόητα παιχνίδια με διάρκεια ζωής λίγων ωρών και κατορθώνει έτσι να κάνει και δεύτερο ή και τρίτο παιδί. Μεγαλώνει τα παιδιά του σαν λύκους και όχι σαν πρόβατα και τα διδάσκει να σέβονται τους ανθρώπους εκείνους και τους αγώνες που έδωσαν στο παρελθόν, σε σκοτεινούς χρόνους για να μπορούν οι απόγονοί τους σήμερα να ζούν σύμφωνα με τους νόμους του αίματος και της τιμής. Διδάσκει επίσης στα παιδιά του όσα εκείνος ανακάλυψε και έμαθε μέσα από τη δική του αναζήτηση και τα εθίζει στον τρόπο ζωής του και στη νοοτροπία του.
Άρα η κοινή γνώμη έχει δίκιο. Ο εθνικιστής είναι ένας επικίνδυνος άνθρωπος. Όχι όμως μόνο επειδή “απειλεί τη δημοκρατία” και κυνηγά αλλοδαπούς. Ο εθνικιστής είναι πρωτίστως επικίνδυνος επειδή είναι το πρότυπο του ανθρώπου που θα ξαναπερπατήσει σύντομα στη γη. Επειδή φοβούνται ότι το μέλλον που πλάθει στο σήμερα και ο τρόπος σκέψης και συμπεριφοράς που εφαρμόζει μπορεί και πρέπει να εξαπλωθεί σαν μάστιγα μέσα στα θεμέλια της κοινωνίας, δημιουργώντας από την αρχή μια νέα Πολιτεία και ανατρέποντας το παρόν παρηκμασμένο μοντέλο. Όσοι είναι βολεμένοι μέσα σε αυτό το σύστημα, φοβούνται ότι η τάξη πραγμάτων που επέβαλαν και που έρχεται σε σύγκρουση με τον μύθο, την ιστορία και την προφορική παράδοση θα καταρρεύσει. Γιατί η τριάδα αυτή είναι πιο δυνατή από οποιαδήποτε νηπιακή ιδεολογία και ρέει μέσα στο αίμα της φυλής που αγωνίζονται να διαβρώσουν. Γιατί φοβούνται τα αντανακλαστικά αυτής της φυλής.
Ο εθνικιστής λοιπόν είναι επικίνδυνος επειδή, ως οφείλει, είναι ο φορέας και η μήτρα ενός τρόπου σκέψης και ζωής που θα ακολουθήσουν στα τυφλά όλοι οι υπόλοιποι στο μέλλον, όχι απαραίτητα λόγω ιδεολογίας, αλλά από ανάγκη ή ακόμη και μόδα. Επειδή είναι πάντα έτοιμος να δώσει τις μάχες που του αναλογούν στη μακρά αλυσίδα της συνέχειας της φυλής του. Επειδή είναι ο μύθος που θα φωτίσει τα βήματα των επόμενων γενεών σε μελλοντικούς σκοτεινούς χρόνους, σαν άστρο μέσα στη νύχτα.

Νίκη Δ./Μέτωπο Γυναικών

Πηγή:Χρυσή Αυγή

»»»Διαβάστε Περισσότερα»

Ιδεολογικό Βιβλιοπωλείο ΝΕΑ ΣΠΑΡΤΗ

Ιδεολογικό Βιβλιοπωλείο ΝΕΑ ΣΠΑΡΤΗ
\
.






.

Λίστα ιστολογίων 1

GreekBloggers.com,

SYNC BLOGS

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ...

Unique Visitors

Page Hits

ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ "youtube"




  © Blogger template 'Grease' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP